Vad tycker Du?

Vi tycker att det är jätteroligt att ni börjat hitta hit igen. Både hit till hemsidan men också upp till vår partiexpedition på onsdagkvällarna! Nu undrar vi vad vi kan göra för dig.
Kanske är du skolelev som behöver information för något skolarbete du håller på med? Kanske är du kalmarbo som undrar vad vi gör för att förbättra livsvillkoren för oss som bor i Kalmar? Kanske är du medlem, ny eller gammal, som vill veta vad som hänt i partiet sista tiden eller vad som kommer att hända framöver? Kanske har du funderat på att bli en av oss men inte riktigt bestämt dig än? Kanske har du idéer om vilka frågor vi ska jobba med?
Dina synpunkter är viktiga för att vi ska kunna förbättra vårt arbete. Skriv en rad eller titta upp om du har vägarna förbi. Berätta vad du vill att vänsterpartiet ska jobba med. Det är inte alls långt kvar till valet och alla röster behövs för att vi ska kunna förändra vårt samhälle i en riktning som skapar ett varmare, rättvisare och mer solidariskt  klimat.